ROM MIUI 8.2 GLOBAL STABLE ROM





Redmi Note 4X / Qualcomm 
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD

Redmi 3S/Prime
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD

Redmi Note 3 Qualcomm
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD

Mi 5s
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD

Redmi Note 3 SE
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Update ROM

Mi 5
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM 



Redmi 4A
Recovery ROM
DOWNLOAD
Fastboot ROM
DOWNLOAD

Redmi 2
Recovery ROM
DOWNLOAD
Fastboot ROM
DOWNLOAD

Redmi 4 Prime
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD

Mi MIX
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD

Mi Note 2
Recovery ROM
DOWNLOAD
Fastboot ROM
DOWNLOAD



Redmi 2 Prime
Recovery ROM
DOWNLOAD
Fastboot ROM
DOWNLOAD 

Redmi 3/Prime
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD 

Redmi Note Prime
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD 

Mi 3 / Mi 4
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD

Redmi Note 4G
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD 



Redmi 1S
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD 

Mi Note
Recovery ROM
DOWNLOAD
Fastboot ROM

Mi Max 32G
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD

Mi Max 64G / 128G
Fastboot ROM
DOWNLOAD
Recovery ROM
DOWNLOAD 

Comments

Popular posts from this blog

FIRMWARE COMPLETE SAMSUNG GT-C3520

OPPO A37F & A37FW GETAR ONLY SOLUTION